Team nl forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Team nl forum

This is the team nl forum
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» anything new?
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeTue May 15, 2012 4:40 pm by [NL]the_one

» ‘gangster’.
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeMon Sep 26, 2011 12:30 am by [NL]the_one

» hello, ik ben nieuw
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeThu Apr 14, 2011 11:45 pm by [NL]the_one

» 'WerN+ifiC.
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeThu Mar 31, 2011 11:08 pm by [NL]the_one

» PatriOt / Ro$sO
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeThu Mar 31, 2011 11:07 pm by [NL]the_one

» NBK CUP ..........
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeWed Mar 30, 2011 12:41 am by OrangUtang

» BA Ladder | vs. Tools | Zaterdag 26 Maart | 20:00 uur
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeMon Mar 28, 2011 3:07 pm by [NL]BAKKOE

» Hello from |WcF|
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeSat Mar 26, 2011 7:43 pm by [NL]FeAREd

» HALF final [NL] 3 v 2 [FFK]
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeTue Mar 22, 2011 11:32 pm by [NL]the_one

May 2024
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 18 on Fri Feb 02, 2024 1:40 am
Top posters
[NL]the_one (169)
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_lcapWaneer kan je spelen volgend weekend? I_voting_barWaneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_rcap 
[NL]FeAREd (140)
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_lcapWaneer kan je spelen volgend weekend? I_voting_barWaneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_rcap 
OrangUtang (106)
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_lcapWaneer kan je spelen volgend weekend? I_voting_barWaneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_rcap 
[NL]BAKKOE (95)
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_lcapWaneer kan je spelen volgend weekend? I_voting_barWaneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_rcap 
FeAREd (63)
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_lcapWaneer kan je spelen volgend weekend? I_voting_barWaneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_rcap 
-aeon-[UT] (52)
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_lcapWaneer kan je spelen volgend weekend? I_voting_barWaneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_rcap 
=COM=Wodan (14)
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_lcapWaneer kan je spelen volgend weekend? I_voting_barWaneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_rcap 
ironface_nl (13)
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_lcapWaneer kan je spelen volgend weekend? I_voting_barWaneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_rcap 
BraveHeart (12)
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_lcapWaneer kan je spelen volgend weekend? I_voting_barWaneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_rcap 
SpongeBob (7)
Waneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_lcapWaneer kan je spelen volgend weekend? I_voting_barWaneer kan je spelen volgend weekend? I_vote_rcap 

 

 Waneer kan je spelen volgend weekend?

Go down 
5 posters
AuthorMessage
[NL]FeAREd




Aantal berichten : 140
Points : 193
Registratiedatum : 2010-02-28

Waneer kan je spelen volgend weekend? Empty
PostSubject: Waneer kan je spelen volgend weekend?   Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeMon Apr 26, 2010 5:15 pm

Even antwoorden graag, ik weet dat die cwat ladder begint deze week en dat est vaak om 2 est speelt op zondag op die tijd staat nu ook onze match.
Dus ik dacht aan zaterdag 4 est zodat dimi dan ook kan en bart ook.
maar of dominee dan kan weet ik niet graag allemaal even laten weten, ook degene die nog niet op het forum zitten wie diegene op msn heeft even vragen.

PS:Als iemand nog NL spelers kent graag even laten weten en als het kan ook gelijk even vragen of ze mee willen spelen op FN, en anders in een friendly.
Back to top Go down
http://teamnl.roflforum.net
-aeon-[UT]

-aeon-[UT]


Aantal berichten : 52
Points : 57
Registratiedatum : 2010-02-28

Waneer kan je spelen volgend weekend? Empty
PostSubject: Re: Waneer kan je spelen volgend weekend?   Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeTue Apr 27, 2010 5:07 pm

Koninginnedag natuurlijk niet (niemand lijkt me), maar zaterdag en zondag avond kan ik
waarschijnlijk wel.
Back to top Go down
OrangUtang

OrangUtang


Aantal berichten : 106
Points : 156
Registratiedatum : 2010-02-28
Leeftijd : 36

Waneer kan je spelen volgend weekend? Empty
PostSubject: Re: Waneer kan je spelen volgend weekend?   Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeTue Apr 27, 2010 5:45 pm

Ik snap niets van die changerequests.. :/

Ik denk alleen op zondag, niet zeker.
Back to top Go down
[NL]BAKKOE

[NL]BAKKOE


Aantal berichten : 95
Points : 110
Registratiedatum : 2010-02-28

Waneer kan je spelen volgend weekend? Empty
PostSubject: Re: Waneer kan je spelen volgend weekend?   Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeWed Apr 28, 2010 7:41 am

Zaterdag en zondag, jullie horen nog van fedde, ga er maar wel van uit.. Very Happy
Back to top Go down
[NL]the_one

[NL]the_one


Aantal berichten : 169
Points : 214
Registratiedatum : 2010-02-28
Leeftijd : 32

Waneer kan je spelen volgend weekend? Empty
PostSubject: Re: Waneer kan je spelen volgend weekend?   Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeWed Apr 28, 2010 12:30 pm

zaterdag waarschijnlijk niet of 1 van de laatste maps ( plus ben brak XD)

zondag kan wel
Back to top Go down
http://picasaweb.google.com/dimitrivg
[NL]the_one

[NL]the_one


Aantal berichten : 169
Points : 214
Registratiedatum : 2010-02-28
Leeftijd : 32

Waneer kan je spelen volgend weekend? Empty
PostSubject: Re: Waneer kan je spelen volgend weekend?   Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitimeThu Apr 29, 2010 12:20 pm

ok het is
Sat, May 01 at 4:00 PM EST

oftewel zaterdag om 10 uur geworden ...
jullie merken vanzelf of ik er bij ben of niet
hoop dat er niet ineens mensen niet kunnen etc dat zou k zijn

suc6 in ieder geval zou mooi zijn als we ze ff kunnen laten zien dat wij nederlanders
overal de beste in zijn lol!

afro
Back to top Go down
http://picasaweb.google.com/dimitrivg
Sponsored content





Waneer kan je spelen volgend weekend? Empty
PostSubject: Re: Waneer kan je spelen volgend weekend?   Waneer kan je spelen volgend weekend? I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Waneer kan je spelen volgend weekend?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Team nl forum :: Match Archives-
Jump to: